• Uit voorraad geleverd
  • Gratis thuisbezorgd vanaf €50,-
  • 100% Rijklaar service
  • Fietsservice aan huis of op je werk
  • 14 Dagen bedenktijd

Betalen

 

Hoe kan ik betalen?

Betalingen kunnen direct worden gedaan of achteraf. We bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

 

iDEAL

Met iDEAL kun je makkelijk en veilig je online aankopen betalen via jouw eigen bank. De volgende banken hebben zich aangesloten bij iDEAL:

  • ABN AMRO
  • Adyen
  • Bank Nederlandse Gemeenten
  • BNP Paribas
  • Buckaroo
  • Deutsche Bank
  • ING
  • NWB Bank
  • PAY.
  • PPRO Financial Limited
  • Rabobank
  • Smart2Pay Global Services
  • de Volksbank

 

Apple Pay

Apple Pay is de mobiele betaaldienst van Apple en biedt je de mogelijkheid eenvoudig en veilig je online aankoop te betalen met de Apple device die je elke dag al gebruikt. Let op: deze betaaloptie is alleen zichtbaar voor iPhone, iPad, Mac en Apple Watch-gebruikers die online shoppen via safari, de standaardbrowser van Apple.

 

Creditcard

Met creditcard kun je je online aankopen doen op krediet en betaal je later, meestal aan het einde of het begin van de maand. De volgende creditcardmerken worden ondersteund: Visa, Mastercard en American Express. Zodra je creditcard organisatie de betaling heeft goedgekeurd, gaan we direct aan de slag om de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen.

 

Klarna Achteraf Betalen

Shop nu, betaal later. Met Klarna Achteraf Betalen kan je heel eenvoudig een bestelling plaatsen zonder dat je direct betaald. De betaling wordt namelijk pas na ontvangst van de producten gedaan. Je krijgt van Klarna 14 (en op aanvraag 30) dagen om je betaling te voldoen nadat de bestelling is verzonden.

 

Als je kiest voor het betalen via Klarna, voert Klarna het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je van Klarna een digitale factuur via e-mail ontvangt en dat je het orderbedrag betaalt aan Klarna. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen verwerkt Klarna je persoonsgegevens. Ze hanteren hiervoor een strikt privacybeleid. Meer informatie hierover vind je hier.  

 

Wat is het betaaltermijn van Klarna Achteraf Betalen?

De betaaltermijn van Klarna Achteraf Betalen is 14 dagen en kan op aanvraag verlengd worden tot 30 dagen. De betaaltermijn start zodra de aankoop wordt verzonden. Dit betekent dat je de tijd kan nemen om je aankoop uit te proberen. Houd er rekening mee dat onze verzend- en verwerkingsduur van fietsen officieel 10 werkdagen is. Wanneer je iets langer de tijd wilt nemen om te besluiten om je nieuwe aankoop te behouden (en dus te betalen) dan kun je bij Klarna uitstel van betaling aanvragen. Je hebt hier een Klarna account voor nodig. Uitstel is gratis en voorkomt aanmaningskosten.

 

Zit er een maximaal order bedrag voor een bestelling met Klarna Achteraf Betalen?

Ja, het maximale orderbedrag voor een bestelling met Klarna Achteraf Betalen is € 2.500,-.

 

Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van Klarna Achteraf Betalen?

Voor het gebruik van Klarna Achteraf betalen betaal je €1,95. Deze kosten worden niet teruggestort wanneer de order wordt geretourneerd.

 

Waarom krijg ik een foutmelding bij betalen met Klarna Achteraf Betalen?

Voordat Klarna de transactie accepteert wordt er door Klarna een kredietcheck uitgevoerd. Op basis van deze check bepaalt Klarna of u in aanmerking komt voor betalen met Klarna en wat het maximum bedrag is dat u via Klarna kunt besteden. Om deze check uit te kunnen voeren vraagt Klarna bij de invoer van uw gegevens om uw geboortedatum en telefoonnummer. Om het proces van Klarna goed te laten verlopen is het belangrijk dat uw naam, adres en geboortedatum correct ingevoerd worden. Fietsuniek.nl is op geen enkele manier betrokken bij de kredietcheck, het betaalproces en de gegevensverwerking van Klarna.

Mocht het niet lukken een bestelling te plaatsen met Klarna Achteraf Betalen, dan kun je jouw bestelling uiteraard betalen met een andere betaalmethode of contact opnemen met de klantenservice van Klarna voor meer informatie. De klantenservice is te bereiken via telefoon (020-8082852) of chat .

 

Mollie

Al onze betalingen worden afgehandeld door onze partner Mollie.

 

Hoe kan ik zien dat ik de order succesvol geplaatst heb?

Zodra de order is afgerond ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mail adres.

 

Mijn bestelling met iDEAL lukt niet. Is er een storing bij iDEAL?

Wanneer je problemen ervaart met een iDEAL betaling, kijk dan op de iDEAL-beschikbaarheidspagina of je bank momenteel een storing heeft of recent een storing heeft gehad.

 

Zijn de prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen in onze webshop zijn inclusief btw.