• Achteraf of in termijnen betalen
  • Uit voorraad geleverd
  • Gratis thuisbezorgd vanaf €40,-
  • 100% Rijklaar service
  • 14 Dagen bedenktijd

Bestellen

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij Fietsuniek.nl gaat eenvoudig en snel. Hieronder vind je een beschrijving hoe je je bestelling kunt plaatsen. Je bestelling wordt pas definitief na het ontvangen van de orderbevestiging via e-mail.

 

  • Selecteer je producten in je winkelwagen
  1. Selecteer het product dat je wilt bestellen.
  2. Indien van toepassing, selecteer de juiste maat, kleur en accu
  3. Voeg het artikel toe aan je winkelwagen door op de groene button “In winkelmandje” te klikken. Je wordt dan ook automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen pagina.
  4. Per fiets kun je een pakketdeal selecteren die het beste bij jou past. Klik hiervoor op de link: “Kies je pakketdeal”.
  5. Selecteer jouw pakketdeal door op de blauwe button: “Ja, ik wil deze deal” te klikken.
  6. Wil je je bestelling starten? Klik dan op de groene knop “Ik ga bestellen” en ga door naar de volgende stap. Wil je meer producten bestellen? Klik dan op de link “verder winkelen”. 

 

  • Bevestig je bezorggegevens
  1. Maak het formulier compleet met je persoonlijke gegevens.
  2. Het factuuradres is standaard hetzelfde als het bezorgadres. Mocht je dit willen veranderen, klik dan het blauwe vierkantje en vul de juiste factuurgegevens.
  3. Zijn alle gegevens goed ingevuld? Klik op de groene button “Doorgaan” om je gegevens te bevestigen en door te gaan naar de laatste stap.

 

  • Kies je betaalmethode en controleer je bestelling
  1. Kies je betaalmethode. Je kunt betalen met iDEAL en creditcard. Handig en veilig!
  2. Controleer of je bestelling klopt. Check goed het aantal, de maat en de kleur en indien van toepassing de accu en jouw pakketdeal.
  3. Mocht er iets niet kloppen dan kun je dat in deze stap nog aanpassen.
  4. Klopt de bestelling? Dan kun je je bestelling afronden door op de groene button “Afrekenen” te klikken.

 

Mijn favoriete fiets is niet meer beschikbaar in de juiste maat of kleur. Kan ik deze toch bestellen?

Als er een maat of kleur van een bepaald artikel niet meer in de webshop staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Deze maat kan nog binnen komen. Neem gerust contact op met onze afdeling klantenservice voor de winkelvoorraad. Wij checken het graag voor je.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt ontvang je per e-mail een track & trace code van DHL. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen worden verwerkt. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.