Kunnen we je ergens mee helpen?

Heb je vragen of wil je gewoon graag contact met ons opnemen. Geen probleem! We helpen je graag.

De meest gestelde vragen

Een fiets kopen kan best lastig zijn. Net niet de juiste maat, net niet de juiste kleur, toch maar wel versnellingen, liever toch een betere kwaliteit of juist een mindere… FietsUniek geeft je daarom de mogelijkheid om de fiets gratis om te ruilen voor een andere. Wij halen de fiets kostenloos bij je op en plannen samen met jou een dag in voor het ophalen van de fiets en het leveren van de nieuwe fiets. 

Meer info over ruilen of retourneren...

Het bepalen van de juiste fietsmaat is zeer belangrijk bij aankoop van je nieuwe fiets. Per categorie zijn er verschillende manieren om de juiste fietsmaat te bepalen. Speciaal hiervoor hebben wij een compleet overzicht samengesteld.

Meer info over de juiste fietsmaat...

De levertijd van de fiets(en) die je hebt uitgekozen kan variëren (2 tot 7 werkdagen) mits voorradig bij de leverancier. Je kan bij de omschrijving van je fiets(en) zien welke levertijd voor dat model geldt. Als je hebt gekozen voor rijklare montage is de levertijd met 3 tot 5 werkdagen langer. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een afleverdatum. Indien de fiets niet op voorraad bij de leverancier, kunnen wij je alleen een globale indicatie van levertijd geven.

De fietsen worden enkel op werkdagen tussen 09:00 en 18:00 bezorgd. In het weekend worden er geen fietsen bezorgd.

Als de website aangeeft dat je uitgekozen fiets(en) op voorraad is, betekent dit dat je fiets(en) voorradig is bij de leverancier. Niet alle fietsen zijn fysiek in ons Experience Center aanwezig. Voor actuele beschikbaarheid in de winkel kan je ons het beste bellen.

Heb je een fiets in onze winkel gekocht, of heb je bij het online bestellen gekozen voor afhalen, en wil je weten of de fiets klaar staat? Zodra wij je bestelde fiets ontvangen van de leverancier in ons Experience Center nemen wij direct contact met je op om een ophaalafspraak te maken.

Dit betekent dat de fiets in doos bij je thuis wordt afgeleverd. Je dient zelf het stuur recht te zetten, zadel op hoogte te stellen, fietspedalen te monteren, accessoires monteren en de fiets af te stellen.

Het kan natuurlijk gebeuren dat je fiets schade oploopt bij transport of tijdens gebruik. Wij leveren je natuurlijk de beste service. Is je fiets beschadigt zorgen we voor een oplossing. Om goed te kunnen beoordelen wat de schade is verzoeken we je foto’s te maken van de schade en deze met uitleg wat er is gebeurd per e-mail naar ons toe te sturen. Wij beoordelen dan wat een passende oplossing is.

Wij kunnen je bestelde fiets binnen Europa afleveren, je kan dit via de website aangeven. Voor levering in Europa gelden wel extra verzendkosten. Bekijk via deze link alle tarieven binnen Europa.

Het is ook mogelijk om buiten Europa een fiets af te leveren. Dit gaat op aanvraag, hiervoor kan je en mail sturen of telefonisch contact met ons opnemen.

Wij bieden geen fiets leaseplan aan. Je kan niet in termijnen betalen, je kunt wel achteraf betalen via Afterpay.

Je kunt bij de fiets(en) in de omschrijving lezen of de fiets(en) geschikt voor kinderzitje voor of achter.

Ja, wij hebben een professionele werkplaats met vakkundig personeel, welke je fiets kunnen repareren, afstellen of advies geven. Heb je de fiets niet bij ons gekocht, geen probleem ook dan repareren wij je fiets, dat is onze unieke service!

Meer info over onze werkplaats...

Contact

Afbeelding

Openingstijden

MA 09:00 - 18:00
DI 09:00 - 18:00
WO 09:00 - 18:00
DO 09:00 - 21:00
VR 09:00 - 21:00
ZA 09:00 - 17:00
ZO gesloten

Contactgegevens

Telefoon: 0252-830201
Mail: info@fietsuniek.nl