Klantenservice

    BESTELLEN

    STAP 1: PLAATS DE GEWENSTE FIETS EN/OF ACCESSOIRE IN HET WINKELMANDJE

    Ga naar de fiets en/of accessoire die u wilt bestellen en selecteer indien nodig de gewenste maat en klik daarna op de knop “In winkelmandje”. U wordt nu automatisch naar het winkelmandje doorverwezen. Hier kunt u kiezen om verder te winkelen en meer producten aan het winkelmandje toe te voegen of de bestelling af te ronden door op de knop “Door naar afrekenen” te klikken.


    STAP 2: UW GEGEVENS INVULLEN

    Om uw bestelling te kunnen verwerken vragen we u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.


    STAP 3: VERZENDWIJZE KIEZEN

    Maak de keuze of u uw bestelling op het door u gekozen adres wilt ontvangen of dat u de fiets in onze showroom wilt afhalen.


    STAP 4: BETAALWIJZE KIEZEN

    Bij FietsUniek kunt u zelf kiezen hoe u wilt betalen. U kunt bij ons betalen met iDEAL, PayPal, Maestro (Mastercard of VISA), bankoverschrijving of achteraf betalen AfterPay.Wij kunnen geen kortingscode toekennen bij bestelling van een fiets of accessoires. Bij afname van meer als 5 stuks kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Heeft u eenkortingscode? Dan kunt u deze in het desbetreffende veld invullen. Het bedrag wordt bij goedkeuring direct aangepast.Bankoverschrijving: wanneer u kiest voor een bankoverschrijving wilt u er dan alstublieft rekening mee houden dat uw bestelling pas verstuurd wordt als de betaling bij ons binnen is. AfterPay: betaal je bestelling na ontvangst binnen 14 dagen. Achteraf betalen wordt voor FietsUniek uitgevoerd door AfterPay. Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u van AfterPay per mail een betaaloverzicht. U kunt nu gemakkelijk het orderbedrag betalen door middel van overschrijving of de iDeal betaal button in de digitale factuur. Wel zo makkelijk: u krijgt van AfterPay 2 weken de tijd om de factuur te voldoen. Gebruik maken van AfterPay is gratis. Betalen in termijnen (Mijnbetaalplan): Ook kunt u uw fiets in termijnen betalen. Dit kan pas vanaf een bedrag van boven de 400 euro. Klik hier voor meer informatie.


    STAP 5: BEKIJK UW BESTELLING

    Controleer of de artikelen die u wilt bestellen correct in uw winkelmandje zitten. Bevestig uw bestelling door een vinkje te plaatsen bij de zin: ik heb mijn bestelling gecontroleerd, gegevens juist ingevuld en ik ga akkoord met de algemene voorwaarden.


    STAP 6: BESTELLING PLAATSEN

    Klik nu op de knop “Bestelling afronden” om te betalen. Betaal uw bestelling. U wordt hierna doorverwezen naar een pagina met daarop de bevestiging dat uw bestelling is geplaatst. Lukt het plaatsen van een bestelling niet? U ontvangt ook een bestelbevestiging per e-mail. Controleert u dan of u akkoord bent gegaan met de voorwaarden. Een andere oorzaak kan zijn dat u besteld via tablet of mobiel. Wij willen u adviseren het dan nogmaals te proberen op een laptop of computer. Mocht u hier niet toe in staat zijn, neemt u dan contact met ons op. Als deze oorzaken niet van toepassing zijn en u heeft gekozen voor de betaalmethode AfterPay, dan kunt u het beste contact opnemen met AfterPay of kiezen voor een andere betaalmethode. Op deze afwijzing door AfterPay kunnen wij helaas geen invloed uitoefenen. Heeft u meerdere bestellingen geplaatst? Dat is geen probleem. De betaalde bestelling wordt verwerkt en verzonden. De andere bestellingen worden na een aantal dagen geannuleerd als deze niet worden betaald. Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Onze klantenservice helpt u graag verder! Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0252-830 201.


    VERZENDING


    VERZENDEN BINNEN NEDERLAND EN BELGIE


    Wij versturen fietsen, afhankelijk van welke fiets u heeft gekozen, in een doos of rijklaar. Een fiets die verstuurd wordt in een doos, versturen wij met DHL of UPS. Een fiets die rijklaar geleverd wordt, versturen wij met Besseling Vervoert. Bij elke fiets staat vermeld of deze in doos of rijklaar wordt geleverd. Wij versturen accessoires met DHL, UPS, PostNL of DPD.
    Het kan zijn dat wanneer uw bestelling uit meerdere producten bestaat, deze verstuurd wordt met meerdere vervoerders. Wij proberen dit uiteraard zo veel mogelijk te beperken. Zodra wij uw bestelling verzenden ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. In deze e-mail ontvangt u ook een track & trace of de wijze waarop u de track & trace zult ontvangen. Met deze track & trace kunt u zien wanneer het pakket bij u wordt afgeleverd. Afhankelijk van de grootte van het pakket én de vervoerder kunt u ook zien hoe laat het pakket ongeveer bij u afgeleverd wordt. DHL kan helaas geen tijdsindicatie aangeven op de geplande leverdag.
    Wat gebeurt er als u niet thuis bent? De chauffeur neemt het pakket dan weer mee en zal het de volgende werkdag opnieuw proberen. Mocht het gebeuren dat u dan wederom niet in staat bent om uw zending aan te nemen, dan kunt u uw pakket ophalen bij het dichtsbijzijnde ophaal depot van het betreffende transportbedrijf. Het is ook mogelijk om het pakket opnieuw op te laten sturen, maar daar rekenen wij € 10,00 extra voor. Weet u van tevoren al dat u niet thuis bent? Hang een mededeling voor de chauffeur op aan de voordeur en geef aan dat het bijvoorbeeld bij de buren afgeleverd mag worden.
    Voor het verzenden van bestellingen tot € 50,00 betaalt u € 7,50. Bestellingen boven de € 50,00 worden gratis verzonden.


    VERZENDEN NAAR HET BUITENLAND


    Dit zijn de landen waar wij naar toe kunnen zenden inclusief de levertijden en verzendkosten. Staat het land waar u naar wilt zenden er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Country

     Shipping costs per bike 
    in a small box 

     Delivery time in working days 

     Shipping costs per bike 
    in a big box 

    Belgium

    € 15,00

    1-2

    € 15,00

    England

    € 39,00

    2-5

    € 159,00

    Germany

    € 29,00

    2-3

    € 115,00

    Luxembourg

    € 29,00

    2-3

    € 99,00

    Spain

    € 65,00

    2-3

    € 165,00

     Canary Islands (Spain but not EU!) 

    On request

    3-6

    On request

    Sweden

    € 75,00

    3-6

    € 210,00

    France

    € 59,00

    3-6

    € 165,00

    Denmark

    € 75,00

    3-6

    € 165,00

    Ireland

    € 65,00

    3-6

    € 165,00

      Italy

    € 59,00

    3-6

    € 165,00

      Austria

    € 59,00

    3-6

    € 165,00

    Finland

    € 75,00

    3-6

    € 210,00

    Norway

    € 99,00

    3-6

    € 225,00

    Portugal

    € 75,00

    3-6

    € 165,00

    Bulgaria

    € 89,00

    3-6

    € 210,00

    Estonia

    € 89,00

    3-6

    € 210,00

    Greece

    € 99,00

    3-6

    € 225,00

    Hungary

    € 89,00

    3-6

    € 210,00

    Croatia

    € 99,00

    3-6

    € 225,00

    Latvia

    € 99,00

    3-6

    € 225,00

    Lithuania

    € 99,00

    3-6

    € 225,00

    Poland

    € 59,00

    3-6

    € 165,00

    Romania

    € 99,00

    3-6

    € 225,00

    Slovenia

    € 89,00

    3-6

    € 210,00

    Slovakia

    € 89,00

    3-6

    € 210,00

    Czech Republic

    € 89,00

    3-6

    € 210,00

    Switzerland (no EU!)

    € 89,00

    3-6

    € 210,00

    Outside EU

    On request

    On request

    Mocht u vragen hebben over de verzending van een fiets, accessoire of uw bestelling, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0252-830 201.


    LEVERTIJD


    De levertijd van iedere fiets en/of accessoire verschilt. De levertijd wordt per fiets en/of accessoire rechts van de afbeelding aangegeven. Een groot deel van ons assortiment is direct en uit eigen voorraad leverbaar. Hiervoor geldt: voor 12.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis!


    Als uw bestelling uit meerdere producten bestaat dan kan de levertijd van elk product verschillen. Wij versturen in dit geval uw bestelling in meerdere zendingen zodat u elk product, ieder voor zich, zo snel mogelijk ontvangt. U ontvangt in de loop van de avond na bestelling een track en trace code om de bestelling te kunnen volgen. DHL kan helaas geen tijdsindicatie aangeven op de geplande leverdag.


    Onze voorraad wordt grotendeels real-time bijgehouden en is daardoor heel accuraat. Wij doen onze uiterste beste om ook de voorraad die niet real-time bijgehouden wordt zo accuraat mogelijk te laten zijn. Mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn dan kunt u daar geen enkele rechten aan ontlenen.


    Mocht u vragen hebben over de levertijd van een fiets, accessoire of uw bestelling, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0252-830 201.



    BETALEN


    IDEAL

    Betalen met iDeal kan via de volgende bank: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers. Op uw afschrift zult u “MultiSafePay inzake FietsUniek” als begunstigde zien. MultiSafePay is het bedrijf dat ons betalingsverkeer verzorgt.


    PAYPAL:


    U kunt gemakkelijk, veilig en kosteloos met uw PayPal account betalen.

    MAESTRO:


    Betalen met uw debetcard van Maestro is mogelijk. Dit is veilig en werkt eenvoudig. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor het betalen met een debetcard.

    BANKOVERSCHRIJVING:


    U ontvangt van ons een e-mail met daarin het rekeningnummer, de rekeningnaam en het betalingskenmerk. U kunt het door u verschuldigde bedrag hier naar toe overmaken. Zodra wij de betaling hebben ontvangen gaan wij uw bestelling verzenden.

    ACHTERAF BETALEN MET AFTERPAY (NL)


    AfterPay voert voor Fietsuniek.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Fietsuniek.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 750 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 1000. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met een digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    ACHTERAF BETALEN MET AFTERPAY (BEL)


    AfterPay voert voor fietsuniek.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met een digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    BANCONTACT/MISTER CASH (BEL)


    Speciaal voor onze Belgische klanten hebben wij de betaalmethode Mister Cash, hierdoor kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten. MistherCash is alleen beschikbaar wanneer het afleveradres in België is.

    GIROPAY (DUI)


    Giropay is gebaseerd op het bestaande Duitse systeem van online-banking en is speciaal voor gebruik in E-commerce omgevingen ontworpen. Giropay is een veel gebruikte online betalingsmethode in Duitsland. Voor wat de beveiliging en de bescherming van persoonlijke gegevens betreft, hoeft men zich geen enkele zorgen te maken. Giropay is ook op dit gebied te vergelijken met iDEAL. Zo maakt Giropay eveneens gebruik van de veiligheidsstandaarden van de deelnemende banken. Veilig vertrouwd, en dus onbekommerd betaalgemak!
    Heeft u nog vragen dan helpen wij u graag verder. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0252-830 201.


    AFHALEN


    Natuurlijk kunt u uw bestelling ook afhalen in onze showroom in Hillegom. De levertijd wordt hier soms korter maar ook wel eens langer door! Daarentegen hoeft u niet thuis te blijven om uw bestelling in ontvangst te nemen: u bepaalt zelf wanneer u de fiets hier komt afhalen. Wilt u van te voren proefrijden? Dat is ook mogelijk in onze showroom in Hillegom. Houdt u er rekening mee dat niet alle fietsen op voorraad zijn in onze showroom, ondanks dat wij deze direct kunnen leveren. De levertijd kan in dit geval dus vertraagd worden in verband met verzending en montage. Wij willen u er dan ook op attenderen dat u een fiets gratis kunt laten thuis sturen. Als de fiets dan toch niet is als verwacht kunt u deze zelfs één keer gratis omruilen.


    In onze showroom in Hillegom kunt u ook pinnen. Wilt u de fiets afhalen én pinnen dan vragen wij u vriendelijk om bij het afronden van uw bestelling de betaalmogelijkheid ‘bankoverschrijving’ te kiezen. Deze bankoverschrijving hoeft u vervolgens niet uit te voeren omdat u uw bestelling wilt pinnen.


    Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Onze klantenservice helpt u graag verder! Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0252-830 201.


    KWALITEIT


    Iedere fiets, ieder merk zijn eigen prijs en kwaliteit! Wat betekent dit? Voor een fiets van het merk Cortina of Batavus betaalt u meer maar krijgt u ook meer: een betere kwaliteit, een langere levensduur en een betere garantie. Voor een goedkopere fiets zoals de omafiets van Omafiets.nl betaalt u minder dus krijgt u een mindere kwaliteit en een kortere levensduur. FietsUniek zorgt er wel voor dat de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed is. De keuze is aan u! De prijs van een product vormt over het algemeen een goede indicatie van de kwaliteit.


    Bij elke fiets vindt u de Productspecificaties: deze vertelt u wat u kunt verwachten van de fiets. Ook vindt u daar onze “sterren”: deze vertellen u iets over de kwaliteit en geven u een eerlijk advies.

    ***** Super kwaliteit

    **** Goede kwaliteit

    *** Gemiddelde kwaliteit

    ** Matige kwaliteit


    Wilt u geholpen worden bij het maken van een verstandige keuze dan kunt u ons altijd bellen! Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0252-830 201.


    GARANTIE


    Standaard geven wij u één jaar garantie op het frame en een half jaar op de draaiende onderdelen. In veel gevallen is de garantieperiode langer omdat de fabrikant een langere garantie geeft. De garantie geldt onverminderd de wettelijk rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er zit geen garantie op de volgende onderdelen: wielen, banden, ketting, stuur, versnellingen, bel, verlichting, trappers, snelbinders en overige accessoires. Ook roestvorming valt niet onder de garantie. Daarnaast bieden wij een week garantie bij schade die ontstaan is door transport.


    Om de garantie in stand te houden en de maximale levensduur van een fiets te benutten, raden wij ten zeerste aan om de fiets na 3 maanden van ontvangst een servicebeurt te geven bij een gediplomeerde fietsenmaker. Dit geldt voor zowel klanten die de fiets ongemonteerd laten leveren als voor klanten die de fiets rijklaar laten leveren. Doet u dit niet, dan zijn wij niet verplicht om de garantie bepalingen te handhaven.


    Wij adviseren u om het garantiebewijs dat u heeft ontvangen bij uw orderbevestiging goed te bewaren. Met deze informatie kunnen wij uw eventuele klacht namelijk zo goed mogelijk in behandeling nemen.


    Heeft u een product gekocht waar iets mis mee is? Neemt u dan alstublieft binnen 10 werkdagen na ontvangst contact op met onze Klantenservice. Zij zijn op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0252-830 201.


    Liever geen telefonisch contact opnemen? In dat geval vragen wij u om één of meerdere foto’s van de schade te maken en deze met een omschrijving van de schade per e-mail te sturen aan: info@fietsuniek.nl.


    Wilt u er in alle gevallen rekening mee houden dat het afwikkelen van een garantie claim 5 tot 10 werkdagen in beslag kan nemen.


    RETOURNEREN


    RUILEN EN RETOURNEREN


    RUILEN


    Een fiets kopen kan best lastig zijn. Net niet de juiste maat, net niet de juiste kleur, toch maar wel versnellingen, liever toch een betere kwaliteit of juist een mindere… FietsUniek geeft je daarom de mogelijkheid om de fiets gratis om te ruilen voor een andere. Wij halen de fiets kostenloos bij je op en plannen samen met jou een dag in voor het ophalen van de fiets en het leveren van de nieuwe fiets.


    Heb je een fiets 'in doos' gekocht, zorg dan dat de fiets op dezelfde manier (bijvoorbeeld dat het voorwiel weer vastzit aan het frame) en in dezelfde (of een soortgelijke) doos weer terugkomt. Schade aan de fiets tijdens het transport willen wij voorkomen dus ben je bang dat de fiets toch niet genoeg beschermd is in de doos dan raden wij je aan om de fiets extra te beschermen met papier, kranten en/of karton. Maak een foto van de fiets in de doos en maak een foto van de dichte doos. Deze foto's zijn noodzakelijk en zonder deze foto's kunnen wij u het omruilen niet gratis aanbieden. Schade aan de fiets die niet vooraf aan de retournering is gemeld moeten wij, na ontvangst en controle van de fiets, bij u in rekening brengen.


    Wilt u een 100% rijklaar gemonteerde fiets ruilen voor weer een 100% rijklaar gemonteerde fiets dan bent u ons nogmaals de montagekosten ad. € 35,00 verschuldigd. Gratis omruilen geldt voor alle fietsen met uitzondering van bakfietsen, elektrische (vouw)fietsen en racefietsen. Ruilen van een fiets kan slechts één keer per bestelling. Wilt u dus vaker dan die ene keer ruilen, dan zijn de verzendkosten voor uw rekening. U kunt het verzenden zelf doen of regelen, u kunt ook onze hulp inroepen. Dit scheelt vaak een hoop gedoe en geregel én u houdt de kosten lager. Gratis ruilen is alleen mogelijk voor Nederland. Ruilen van accessoires is uiteraard mogelijk maar zijn, wat verzendkosten betreft ten alle tijden voor rekening van de consument.


    RETOURNEREN

    Voldoet de fiets en/of de accessoire(s) niet aan uw wensen en wilt u de fiets en/of de accessoire(s) retourneren, dan zijn de verzendkosten voor het terugsturen voor eigen rekening. Annuleren en retourneren kan alleen binnen de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de fiets en/of de accessoire(s). Vóórdat u een fiets en/of accessoires wilt annuleren dient u eerst telefonisch of schriftelijk per e-mail contact met ons op te nemen. Heeft u dit niet gedaan dan wordt de fiets niet geaccepteerd! U kunt het verzenden zelf doen of regelen, u kunt ook onze hulp inroepen. Dit scheelt vaak een hoop gedoe en geregel én u houdt de kosten lager. Wij regelen het graag voor u!

    De kosten bedragen voor Nederland:

    * € 29,95 per fiets in doos,

    * € 39,95 per fiets die (100% rijklaar) gemonteerd is en

    * € 14,95 per pakket met accessoire(s).


    De kosten bedragen voor België:

    * € 39,95 per fiets in doos,

    * € 49,95 per fiets die (100% rijklaar) gemonteerd is en

    * €19,95 per pakket met accessoire(s).


    Let op: Koop je niet alleen een product maar ook de extra dienst 100% rijklaar gemonteerd (in- of exclusief extra onderdelen en/of accessoires) dan vervalt de zichttermijn of het herroepingsrecht niet. Wel is het wettelijk geregeld dat de montagekosten van €35,00 niet herroepbaar zijn. De dienst, 100% rijklaar gemonteerd, is uitgevoerd en kan niet meer ongedaan worden. U krijgt de montagekosten dus nooit gecrediteerd.


    Wanneer u een fiets en/of accessoires retourneert, door uzelf óf door ons geregeld, dan wordt na ontvangst van de fiets en/of accessoires uw order geannuleerd en de betaling minus de verzendkosten en de eventuele montagekosten, aan u gecrediteerd. Creditering vindt plaats op de rekening waarmee u de betaling heeft voldaan. Het is helaas niet mogelijk dit rekeningnummer te wijzigen. Wilt u er alstublieft rekening mee houden dat het per bank kan verschillen wanneer het bedrag zichtbaar op uw rekening staat. Heeft u gekozen voor AfterPay én laat u ons het retourneren regelen dan ontvangt u voor de verzendkosten een betaallink zodat u de retourkosten kunt betalen via iDEAL of een van de andere mogelijkheden. Wanneer de fiets en/of accessoires bij ons retour zijn gekomen én uw betaling voor de verzendkosten is ontvangen annuleren wij uw bestelling bij AfterPay en kunt u de gestuurde factuur als niet verzonden beschouwen. Uw order kan alleen financieel gecrediteerd worden als u eerst telefonisch of schriftelijk per e-mail contact met ons heeft opgenomen en de zaken met betrekking het retourneren met ons geregeld heeft. Heeft u dit niet gedaan dan kan een order niet worden gecrediteerd!


    RETOURFORMULIER

     

    Zowel bij ruilen als retourneren verzoeken wij u ons retourformulier in te vullen en met het pakket mee terug te sturen. In het geval u twee pakketten wilt retourneren moeten er dus twee retourformulieren ingevuld worden. Zonder het retourformulier kunnen wij uw retour niet in behandeling nemen. Voor zowel ruilen als retourneren van een fiets en/of accessoire(s) geldt: het product mag uiteraard worden uitgeprobeerd maar mag niet beschadigd zijn en dient in de originele of soortgelijke verpakking retour te worden gestuurd.



    KLACHTEN

    SCHADE EN KLACHTEN

    FietsUniek vindt het belangrijk dat alle klanten 100% tevreden zijn! Onze service is dan ook Uniek. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een van onze producten dan horen wij dit graag. Wij proberen altijd een passende oplossing te vinden!

    Heeft u een product gekocht waar iets mis mee is? Neemt u dan alstublieft binnen 10 werkdagen na ontvangst contact op met onze Klantenservice. Zij zijn op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0252-830 201. Voor vragen of opmerkingen over het monteren van een fiets kunt u terecht op deze pagina voor instructievideo's. Komt u er dan nog niet uit? Neemt u contact op met onze monteur (0252-830 201) of stuur een foto met omschrijving naar klantenservice@fietsuniek.nl, zoals onderstaand uitgelegd.


    Liever geen telefonisch contact opnemen? Volg dan alstublieft de volgende stappen:

    STAP 1: MAAK ÉÉN OF MEERDERE FOTO’S

    Maak één of meerdere foto’s waarop de schade duidelijk zichtbaar is. Voeg deze toe aan uw e-mail.


    STAP 2: GEEF OMSCHRIJVING

    Geef een korte maar volledige omschrijving van de schade. Vermeldt in uw e-mail uw naam, telefoonnummer en ordernummer.


    STAP 3: STUUR E-MAIL

    Stuur uw e-mail met foto('s) en omschrijving van de schade naar klantenservice@fietsuniek.nl

    Wilt u er in alle gevallen rekening mee houden dat het afwikkelen van een garantie claim 5 tot 10 werkdagen in beslag neemt. Mocht u niet tevreden zijn over de geboden oplossing? U kunt uw klacht dan voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt deze commissie bereiken via www.sgc.nl.

    VOORWAARDEN

    PRIVACY- EN COOKIEBELEID

    Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verstrekt zo vertrouwelijk mogelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen,. Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zullen deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

    Lees hier ons volledige privacy en coockiebeleid


    THUISWINKEL WAARBORG

    FietsUniek heeft haar webwinkel laten keuren door Stichting thuiswinkel en is trots dit keurmerk te mogen voeren. Het Thuiswinkel Waarborg is hét Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten en of diensten verkopen via internet. Dit betekent dat je bij ons veilig online kunt bestellen met duidelijke leveringsvoorwaarden. Leden van Thuiswinkel zijn te herkennen aan het certificaat dat u vindt als u op de website klikt op het Thuiswinkel logo. Als consument bent u er zeker van dat deze bedrijven de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen en de gedragsregels van de vereniging onderschrijven. Tevens kunt u erop vertrouwen dat deze bedrijven zich houden aan, alsmede aanspreekbaar zijn op, het naleven van de relevante wet- en regelgeving.

    ALGEMENE VOORWAARDEN

    Lees hier de algemene voorwaarden van FietsUniek